SergeDemoulin a écrit :madjes a écrit :SergeDemoulin a écrit :
Tant que ce point n'est pas réglé vous n'avez pas le droit d'accepter sur votre forum la diffusion du code qui constitue en partie Matrice4 et encore moins d'accepter des personnes qui décompile le code de Matrice4.
Pour l'instant il s'agit du code de MACCIMO jusqu'à preuve du contraire, donc il est tout à fait autorisé.
Je trouve que dans la mesure où il y a un doute sur l'origine du code vous devriez vous abstenir pour le moment d'accepter sa diffusion sur ce forum qui est déjà en position plus que délicate.
A nouveau j'invite Juan a diffuser ici s'il le veut puisqu'il refuse de me fournir à moi et à mes avocats, les preuves qu'il est l'auteur de ce code.
Il voulait connaître les noms de mes programmeurs. Maintenant qu'il a obtenu satisfaction, la balle est dans son camp.
S'il est si bon programmeur qu'il le dit, moi je ne suis pas opposé à ce qu'il collabore aussi à l'amélioration de Matrice4 et qu'il soit payé pour cela.
Voyons maintenant ce qu'il en dit...
Cordialement
What?!? Are you nuts?
Now you are offering me a job?
You must be kidding right? What do you expect as an answer from my part? surprise me again, go on...
I GAVE YOU ALL THE PUBLIC INFORMATION. IF YOU DONT KNOW HOW TO FIND THINGS ON THE YAHOO GROUPS SITE THEN ITS NOT MY PROBLEM.
But just for your information i just logged into my yahoo ID and do the job for you...
The picture is attached. Prove myself wrong!
YOU are not giving me any info about how to prove me wrong! Nor what your "programmers" says in their defense...
ITS MY CODE, for the people here we both are in the same position so please be clever if you want them to take you seriously...
And i've contacted your programmers and they didn't answered yet... oh my...
Who's gonna explain your issue then?
In court you'd lose, but since i'm not at European lands yet and you can't prove me wrong then people would take the easy way, that is using my EA that is exactly the same as yours and also free.
And you are showing again that you know nothing about EAs and programming and also you are showing yourself as a naive, because if you believe what your programmers said to you about the indicators issue then, i'm sorry but you surely are...
You offered a product that don't do what you states on your sales page, what else does your customers needs in order to stop eating your lies?...
Ok i'm a bit pissed off, it's relax time now...
Enjoy Serge, and please before continuing threatening people first start answering questions in a clever manner...
JC